onsdag 14 november 2012

Nu har nästan alla paketen trillat in

Ja nu har nästan alla paket trillat in. Mycket jobb är det med en swapp.
Det ska skickas lite påminnelser då swappen sätts ut i forumen ganska tidigt för att alla ska hinna klura ut någe och för att hinna shoppa. Många lägger också ner stor tid på att slå in paketen så fint. Gör eegna askar eller påsar och slår in i.
Denna bild är tagen på mitt skrivbord. Det är massor av kuvert och kartonger. I de två papperspåsarna är det fullt med kuvert. Nu kommer snart mitt skrivbord att bli tomt på åtminstone ena halvan.
(Den andra scrappar jag på och det ser ut vill jag lov) hihi

 Här är bilden på mitt köksbord där alla paketen ligger nu sorterade för adventkalender nr 1. Så det finns alltså lika mycket till för nästa kalender. Kommer att ta en bild på alla paketen när jag sorterat ut mina sen.
Än så länge fattas det två paket. Men ett är på väg med posten då en jättesnäll tjej hoppade in och tog en plats där personen inte skickade in eller hörde av sig.
Ni ska veta alla som är med i kalendrarna att jag är såååååå nyfiken på vad alla paket innehåller. hihihi
Nu har jag i alla fall fixat med alla adresser på kuverten. Satt lappar med nummer på kuverten så jag vet vilket paket som INTE ska ner och lägga i ett från mig istället. Jag har satt på nummerlappar på en omgång paket som det glömdes bort på. Och ska sätta mig och tejpa fast en etikett på några paket som inte ville sitta kvar. Sen så ska allt börjas plockas ner i era kuvert. Måste bara invänta de sista paketen.  (tror båda kommer imorgon). 

Jag vill också tacka för alla fina värdinnegåvor jag fått av alla. Det är så roligt!
Men nästa år blir det bara 1 kalender så då får man hänga på snabbt om man vill vara med.

Kanske startar jag en grupp på facebook som kommer vara stängd och startar kalendrarna där. Då kan jag välja vilka som får vara med och ta bort någon om de inte sköter inskick!


1 kommentar:

  1. Så snäll du är som lägger ner så mycket jobb på detta, men såå roligt för oss andra.
    Kan förstå att du är nyfiken på vad alla paket innehåller.
    Kul att du visar foton för oss. Själv är jag med i den andra swappen, men kul att se ändå.
    Kram!

    SvaraRadera